Bukefalos 28 år!

Divina

Trådstartare
Hej alla.
Nu är jag ute i sadel skogen igen. Hade en sadelutprovare ute som bad mig titta på islandssadlar till mitt hvb då min behöver mer bogfrihet. Så nu i helgen har det testats och vi föll för en KI tölt sadel. Jag kommer snart att ta ut utprovaren igen för att just titta på denna sadeln och några andra. Men vad har ni för erfarenhet av sadeln? Jag har googlat och dom flesta säger att den är bra men inget mer. Är det en skit sadel? Finns det ett annat märke som är lika? Eller en liknande dressyr?
mvh
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har en häst hos mig för vidare köp. "Provmånaderna" är snart förbi och det är dags för köp. Hästen var halt hos tidigare...
Svar
5
· Visningar
846
Senast: Ajda
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 216
Senast: AbCdE
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 544
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 491
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Nästkommande?
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Willes bilköpstråd

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp