Kingsland-storlekar

Taefill

Trådstartare
Hur är Kingslands jackor, tröjor etc. i storlekarna? Som jag har förstått det finns det unisexmodeller och dammodeller. Vad skulle jag, som har ca 40/M-L på tightare tröjor i dammodell, behöva för storlek på Kingsland-jacka/tröja/väst?

Sv: Kingsland-storlekar

Jag har samma storlek som du, har M eller L på de flesta KL jackor och tröjor som är i damstorlek. Är det unisex storlekar brukar jag ha XS eller S.

Sv: Kingsland-storlekar

Jag kollade lite närmre på KL (damsize) plaggen jag har. ;) Hoodar har jag i S-M, pikeér L, jackor (beroende på hur figursydda de är) M-L.

Liknande trådar

Hundhälsa Min ena lilla behöver snart klippas igen och kommer då frysa. Hon har sedan ett tid ratat de stickade tröjorna och en annan i något...
Svar
11
· Visningar
727
Senast: Amha
·
R
Hundträning Jag har insett att jag behöver skaffa mig något mer ordentligt till hundpromenader och -träning. Jag har i nuläget någon relativt billig...
Svar
10
· Visningar
576
Senast: Rumpnissen
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 853
Senast: Squie
·
R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 236
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka