Kingsland storleksmässigt?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare bimbo2007
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 084
B

bimbo2007

Tänkte köpa en dunväst fr Kingsland. Dessa var i unisexstorlek så undrar om någon kan tala om vilken stl jag ska beställa om jag har normalt dam 40-42? Tacksam för svar=)

Sv: Kingsland storleksmässigt?

jag har normalt S,kan ibland ha M och jag tog XS i min och den är helt lagom,kan ha två tjocktröjor under utan problem:)

s eller m beroende på hur mkt du tänker ha under och hur tajt du vill att den ska sitta.

Jag tycker att du ska ha en M.
Har du inte möjlighet att prova någon?
Jag har storlek 38 och har M på min dunväst, för jag vill kunna ha en tjock tröja utan att den sitter åt runt armen/axeln, och tycker att min är perfekt.

Jag är oxå på gång att köpa en väst så jag slänger in en fråga här om det går bra...:D

Vilket tycker ni är bäst...med eller utan luva på västen? jag har lite svårt att bestämma mig...:p

Liknande trådar

Utrustning Jag köpte för dryg månad sedan en Lister Eclipse och använde den för första gången idag, ville ha en riktigt bra maskin efter att i alla... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 306
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
666
Senast: Honey07
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
606
Senast: Ramona
·
Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
1 032
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025