Kingston flatback, tabaccofärgad?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Tigerlilja
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 042
T

Tigerlilja

Är det ingen som har en sådan och som vill lägga ut en bild?
Är bara nyfiken på hur sadeln och färgen ser ut! Är den så gräslig som i katalogen??

nej. jättesvårt att förklara. min kompis har iaf en sån. jättefin färg enligt mej.

prova att söka här på buke eller hästnet.
Den ser ännu värre ut än i katalogen :o :D

men jag har aldrig sett en IRL

Skulle aldrig komma i närheten av mina hästar iaf, då rider jag heller barbacka! :crazy:

"Den kräsna ryttarens val.." Den är ju för 17 så man skrattar ihjäl sig, HUR en häst ska se ut för att passa in i den där är mer än jag fattar.... :smirk:

Behövs ingen bild. Den ser ut ungefär som två limpor med en platta ovanpå. Dålig läderkvalitet (bara lackat ovanpå.. tappar färg direkt, så att den blir färglös alltså..) sneda, ojämna bossor. Skulle inte lägga fem öre på den sadeln :p

Jag tycker att färgen är mest orange, eler så är det för att jag inte gillar sadeln :D

Den tjejen som hade den fick problem med ryggen på sin häst.. Fast iofs så är ju sadeln inte tillpassad om man beställer den på postorder.. :smirk:

Tänker inte heller köpa någon utan är bara intresserad av att se hur den egentligen ser ut :)

haha den ser fruktansvärd ut, har aldrig sett en så ful sadel om jag ska vara ärlig. hela sadeln ser missbildad ut!

centaur har alldeles rätt. "den kräsne ryttaren val" det låter ju så löjligt så man skrattar ihjäl sig... sadeln ser ju ut som "hej kom o hjälp mej"

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
404
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken... 2
Svar
23
· Visningar
1 127
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
426
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 185
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka