Kingston-grimmorna

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare sanwan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 921
S

sanwan

De som finns på Börjes, är det någon som vet hur de är i storleken? Stora, små, normala?

jag har en sådan grimma.. Den är ganska normal i storleken, har storlek full till mitt halvblod och den passar perfekt! Eftersom man kan spänna in den så mkt så passar den till många hästar.. Snygg är den oxå! Har en londonfärgad.. Bra läder är det oxå förresten, ett bra köp!

Ja, jag har ju ett par Kingstonträns som är av himla bra kvalitet så därför är jag lite sugen på en grimma också. Har en lädergrimma från Hööks men den har en så hiskeligt lång käkrem att jag inte vågar ha den på i hagen... Så jag vill inte göra samma misstag och köpa en för stor igen, men jag är rädd att cob blir för litet...

Jag har också en sån, och håller med om att läderkvaliteten är förvånansvärt god med tanke på priset!

Mitt sto har ett långt smalt huvud, och eftersom det går att reglera nosremmen så passar grimman jättebra!

Liknande trådar

Utrustning Har sökt men hittar inte.. En Simco Western sadel med en stämpel 2 uppe under fender, är det bom storlek och vad är det för storlek? Dom...
Svar
0
· Visningar
120
Senast: Puh
·
Utrustning Ska beställa ett EquoIQ stalltäcke, hur är storleken på dem? Har hört att de är stora? Min häst har 140 på Amigo stalltäcken och 145...
Svar
1
· Visningar
234
Senast: EZMK
·
Utrustning Är jackorna i Top Reiter små i storlek?
Svar
3
· Visningar
177
Senast: Ajda
·
Utrustning Min dotter har börjat rida lite :love: Hon har hittills ridit i varmfodrade stövlar, men nu när dom byttes ut mot gummistövlar så insåg...
Svar
1
· Visningar
183
Senast: clusia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka