Kiss or Slap

Smoothi

Trådstartare
Då är det en tjej som går omkring på stan och frågar folk, kiss or slap. Då får personen välja på kiss eller slap. Väljer man kiss så får personen ge tjejen en puss/kyss och väljer personen slap så sätter tjejen upp rumpan och personen får då daska tjejens rumpa med handen. För det får man då typ 5000 👍eller x antal 100 000 visningar eller miljoner å vad det nu kan vara. Men vad är poängen 🧐🤷‍♀️
 
Då är det en tjej som går omkring på stan och frågar folk, kiss or slap. Då får personen välja på kiss eller slap. Väljer man kiss så får personen ge tjejen en puss/kyss och väljer personen slap så sätter tjejen upp rumpan och personen får då daska tjejens rumpa med handen. För det får man då typ 5000 👍eller x antal 100 000 visningar eller miljoner å vad det nu kan vara. Men vad är poängen 🧐🤷‍♀️
Gissar på att få följare och då även möjligen få en slant från insta, fb, yt eller vilken plattform det nu handlar om. Aldrig stött på det då det är så långt ifrån det jag brukar titta på.
 
Gissar på att få följare och då även möjligen få en slant från insta, fb, yt eller vilken plattform det nu handlar om. Aldrig stött på det då det är så långt ifrån det jag brukar titta på.
Jaha. Dom går på yt som shorts. Sen kan det vara thrue or dare eller present or go home with me. Om det väljs go home with me så får man ju inte se vad som händer där 🤥
 
Vad är poängen med att titta på sådana meningslösa och fördummande klipp? Förklara gärna du som gör det.

Jag har aldrig sett sådana klipp, men man brukar se sådant man letar efter och jag är inte intresserad. :up:
 
Då är det en tjej som går omkring på stan och frågar folk, kiss or slap. Då får personen välja på kiss eller slap. Väljer man kiss så får personen ge tjejen en puss/kyss och väljer personen slap så sätter tjejen upp rumpan och personen får då daska tjejens rumpa med handen. För det får man då typ 5000 👍eller x antal 100 000 visningar eller miljoner å vad det nu kan vara. Men vad är poängen 🧐🤷‍♀️
Vad sjukt. 😳
 
Gick in och kollade vad yt algoritm föreslog för mig.

Wellington World Eventing Championship 1978. Mama lynx cat and her seven kittens on man's porch. Show People med Raul Esparza (intervju). Jackson Galaxy, should you bathe your cat. Cats and Dogs best friends. Cat interrupts live interview. The ideal companion, full documentary best cat breeds in the world. Why was baking in Victorian England a Killer. 15 German Brands you pronounce wrong. Badminton Horse Trials. Pie in the Sky av Joe Hill. Top 10 musicals Miss Mojo. Borje Salming drops ceremonial puck EMOTIONAL! Most loved cake in Italy. We Are the World (dokumentär om USA for Africa). Hawaiian cat loves surfing. Lin Manuel Miranda rapping on Graham Nortons show (Lin Manuel har skrivit text och musik till Hamilton, som han även sjunger i. Och skrivit och regisserat Tick, Tick, Boom). What is Orange Cat behaviour, the truth about orange cats. Trailer av Napoleon. Liberating Dachau (dokumentär). 15 signs your cat is unhappy. Joan Baez live. The tragic story of Britain's Nazi prince. Royal Recipes med Michael Buerk. European Eventing Championship Fontainbleau 2009. My name's Marlin, I'm a cat raised by dogs and think I'm a dog. Jackson Galaxy, should I walk my cat.

Jag borde verkligen sluta titta på kattvideos på youtube :angel:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan För att göra en lång historia kort: Min man köpte en häst för 3½ år sen som då var väldigt grön, rädd för allt o bara grundriden. ( då 5...
Svar
17
· Visningar
3 459
Senast: Fibusen
·
Utrustning Lemetex har gått med på att sälja en sadel direkt till mig om jag vill. Det går på ca 12 000 + porto och jag får den ungefär en vecka...
Svar
5
· Visningar
1 232

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp