Bukefalos 28 år!

kissade ute med min dotter

M

Mona1968

Jag var på stadsfestival nu i sommar med min dotter 19, en väninna och hennes dotter. Vi drack en del öl och så. Trevligt men jag gillar inte att använda bajamajor så jag höll mig i det längsta. När festivalen var slut mitt i natten och vi skulle hem var både jag och min dotter jättekissiga. Köerna till bajamajorna var långa och jag behövde verkligen kissa så jag föreslog att vi skulle gå ner i stans kissgata och sätta oss där. Min dotter skrattade och sa det kan vi göra men det trodde jag inte om dig. Det finns en gränd med en innergård där nödiga tjejer/kvinnor kan kissa undanskymt. Vi gick dit och satte oss där och kissade. Vi bara satt där oooooooohhhhhhh, lättnaden var enorm, jag hade inte kissat på hela kvällen. Jag vet det är svinigt att kissa där folk bor(luktar ju hemskt när många kissar där), man tycker ju egentligen inte att det är ok men när man själv måste ja då måste man ju:laugh:.

Måste ha kännts lite konstigt för min dotter att göra en sådan sak med sin mamma, men hon bara skrattade.

Måste man alltid vara en förebild som förälder eller kan man hävda att nöden inte har någon lag?
 
Sv: kissade ute med min dotter

Tycker att det är uräckligt när folk pissar där människor bor. Har själv haft pissande folk på mina tomter. Både här och när jag bodde på Smöen. På Smögen så är vissa tomte ofentlig toalett på sommaren :crazy: Jag vågar nog påstå att ingen vill att någon ska pissa där man själv bor. Nöden i detta fall har visst kunnat skötas bättre.

1. Du visste att du skulle bli pinkenödig av ölen och ville inte gå på bajjemajjorn. Drick inte ölen då.

2. OM du måste dricka öl, ställ dig i tid till kön till bajjemajjorna. Du vet ju att du måste kissa förr eller senare.

3. Gå hem i tid om du inte kan avstå ölen eller gå på bajjemajjona

4. Du kunda kanske gått in på en restaurang, snabbmatställe, krog, bensinmack el liknande och lånat toaletten.

5. Det måste ha funnits någon natur eller dike där du kunde satt dig istället. I alla fall något bättre än en gränd som leder till en innergård där folk bor.

Du gjorde ditt problem till någon annans. Hur skulle du tycka om någon pissade utanför din trappuppgång eller på din tomt?
 
Sv: kissade ute med min dotter

Menar du att du satt och söp med din 19-åriga dotter som inte ens för handla på systemet och sen gick och kissade i en gränd där folk bor? Varför berättar man nåt sånt idiotiskt på Buke? Jag skulle aldrig dricka ihop med min tonårsdotter och bete mig på det viset. Vilken förebild som förälder är man då egentligen??
 
Sv: kissade ute med min dotter

Är inte detta nästan exakt samma trådinlägg från ett snarlikt nystartat nickname med som behandlar exakt samma sak som i en tråd som kom för ett par dagar sedan?

TS: det räcker nog med ett nick om du vill diskutera utekissande
 
Sv: kissade ute med min dotter

Är inte detta nästan exakt samma trådinlägg från ett snarlikt nystartat nickname med som behandlar exakt samma sak som i en tråd som kom för ett par dagar sedan?

TS: det räcker nog med ett nick om du vill diskutera utekissande

Och samma som kom på senior o ÄU dessförinnan ;)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp