kissar ofta och mycket

_Aldís_

Trådstartare
Igår var jag nere i stallet och byggde hage..då såg jag att mitt sto på 8 år stod och kissade..inget konstigt med det.. men när jag sen hade longerat i tio minuter för att hon ska få springa av sig lite så kissade hon igen...hm:confused: sen red vi ut en sväng ..ja då kissar hon igen ...sen när vi kommer tillbaka och hon står i boxen en gång till!!! Hon visar inget tecken på att vara sjuk eller nåt men det kan ju inte vara normalt??!!! det är inga brunstskvättar utan det kommer rejält..

Vet ska komma ut idag och vaccinera så då ska jag fråga honom men ändå...verkar jättekonstigt...:confused:

Sv: kissar ofta och mycket

Min unghäst dricker och kissar massor med, överallt. Tror mest att kissandet kommer av att han gillar att leka med vattenkoppen. Han är frisk i övrigt, men kissar kanske inte så som din! Skulle vara intressant att höra vad fler säger om detta. :)

Sv: kissar ofta och mycket

jag har inte sett att min dricker mer än vanligt...vet skulle komma nu vid fem men han hade nåt akut så jag får vänta med mina frågar tills ikväll..jobbigt för jag tror alltid det värsta..:grin:

Liknande trådar

Hästvård Hej! Ganska nyligen flyttade det in en valack till hagen där mitt sto går som enligt tidigare ägare har gått med ston innan. Ganska... 2
Svar
32
· Visningar
2 491
Hundträning I fredags kom min adoptivhund från ett shelter i Rumänien. Han är runt 5–6 månader gammal, och som ni kan tänka er har det varit en stor... 2
Svar
34
· Visningar
5 500
Senast: Sel
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 389
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
911
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Somna in hemma