fettso Trådstartare 19 Jul 2008 #1 Ja *suck* tiden går sååå fort På Måndag fyller dom små 9 veckor, här kommer nya bilder... Borgens Gimli
Ja *suck* tiden går sååå fort På Måndag fyller dom små 9 veckor, här kommer nya bilder... Borgens Gimli
Nussikan 19 Jul 2008 #7 Sv: Kisungarna 9 veckor!! Jätte fina bilder! (kattungarna är inte så dumma dom heller )
fettso Trådstartare 20 Jul 2008 #8 Sv: Kisungarna 9 veckor!! Tack!!Försökte mig på att ta lite bättre bilder...
KungTulle 20 Jul 2008 #9 Sv: Kisungarna 9 veckor!! Dom är jättesöta! Helt fluffiga! Jag antar att det är high life hemma hos er när dom är som mest i lektagen! /KT
Sv: Kisungarna 9 veckor!! Dom är jättesöta! Helt fluffiga! Jag antar att det är high life hemma hos er när dom är som mest i lektagen! /KT
fettso Trådstartare 20 Jul 2008 #10 Sv: Kisungarna 9 veckor!! Ja då går det vilt till Fast mamma katt är värst, hon är en riktig ligist Vild o galen, när hon leker så flyger mattor, och kattsand all världens väg
Sv: Kisungarna 9 veckor!! Ja då går det vilt till Fast mamma katt är värst, hon är en riktig ligist Vild o galen, när hon leker så flyger mattor, och kattsand all världens väg
Poxz 20 Jul 2008 #13 Sv: Kisungarna 9 veckor!! My Precioussssss... *väser* Underbar katt! (de var fina de andra också såklart)
Sv: Kisungarna 9 veckor!! My Precioussssss... *väser* Underbar katt! (de var fina de andra också såklart)
fettso Trådstartare 20 Jul 2008 #14 Sv: Kisungarna 9 veckor!! Poxz skrev: My Precioussssss... *väser* Underbar katt! (de var fina de andra också såklart) Klicka för att se mer... Hon är bedårande, det tycker jag också Hon var den första att bli tingad *snäckan*
Sv: Kisungarna 9 veckor!! Poxz skrev: My Precioussssss... *väser* Underbar katt! (de var fina de andra också såklart) Klicka för att se mer... Hon är bedårande, det tycker jag också Hon var den första att bli tingad *snäckan*
Heulwen 21 Jul 2008 #15 Sv: Kisungarna 9 veckor!! Fina bilder på söta katter! Önskar att jag tagit så fina bilder på de kattungar som föddes hos och som vi tog hand om. Är så roligt att ha sen.
Sv: Kisungarna 9 veckor!! Fina bilder på söta katter! Önskar att jag tagit så fina bilder på de kattungar som föddes hos och som vi tog hand om. Är så roligt att ha sen.
fettso Trådstartare 23 Jul 2008 #16 Sv: Kisungarna 9 veckor!! Här kommer fler bilder Borgens Precious Borgens Gandalf
fettso Trådstartare 23 Jul 2008 #18 Sv: Kisungarna 9 veckor!! Hela kullen och mamma katt myser Frodo och Gandalf kramas