Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Patrik Kittel och Deja startade sitt OS som tredje svenska ekipaget ut. 74,586 procent blev resultatet. ”Det viktigaste för mig är ändå att jag har en bra känsla och det hade jag” säger Patrik som sken som en sol när han klappade om sin Deja efter deras Grand Prix. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer: http://www.tidningenridsport.se/Tavling/OS-2016/2016/8/Kittel-Jag-hade-en-bra-kansla/
Hästnyheter
Regerande världscupmästaren Patrik Kittel är på plats i Basel och har inlett tävlingarna med en fin sjätteplats i Grand Prix tillsammans...
Hästnyheter
Under tisdagen startade den första dressyrklassen i OS, ett Grand Prix-kval. Det gällde att få så höga procent som möjligt för att kvala...
Trädgård & Växter Hennes syskon blev också lite slappa och topparna vissnade på några men dom står på friland och har börjat skjuta nya skott från roten...
Ekonomi & Juridik Nu sålde jag iväg till en som ville ha båda och hämta dem. Får se om det blir sura miner från den första men ja då är det ju så.
2018...