Sv: Kittywigs

Fy, vilka sjuka påhitt det finns.

Det är väl en sak till en reklam eller så men att allmänt spöka ut sina djur har jag inte mycket för.

Antropomorfism, hög nivå av antropomorfism. Huuga, varför? Men, bättre det än att folk börjar färga katterna..
Nej, jag hoppas det inte kommer hit.

Finns inte mycket som stör mig så pass mycket som antropomorfism, tycker det patetiskt att försöka få djuren mer människolika - de duger som de är. Inte sällan går det från att bara vara en löjlig grej till att vara både besvärligt för djuren och skapa ett oförstånd om hur djuren fungerar och trycka undan deras instinkter.

Åh mina katter skulle få spel om jag försökte sätta på något sånt där! (Vilket jag dock INTE skulle göra!!).

Älskar texten till den blonda peruken: Now all he needs is a bikini and a Swedish accent. :D

Liknande trådar

Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 209
Senast: Asko
·
Övr. Katt Min gamla katta (17+) har börjat tycka att det är jobbigt med torrfoder och efter att ha provat oss fram lite har jag konstaterat att... 2
Svar
22
· Visningar
1 015
Senast: ameo
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 254
Senast: Lingon
·
Övr. Katt En familj hittade en kattunge högst upp på Ölandsbron. Det sägs att den gått dit själv men det kan den väl inte ha gjort? Hur många...
Svar
2
· Visningar
537
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka