Sv: Kittywigs

Fy, vilka sjuka påhitt det finns.

Det är väl en sak till en reklam eller så men att allmänt spöka ut sina djur har jag inte mycket för.
 
Sv: Kittywigs

Antropomorfism, hög nivå av antropomorfism. Huuga, varför? Men, bättre det än att folk börjar färga katterna..
Nej, jag hoppas det inte kommer hit.
 
Sv: Kittywigs

Finns inte mycket som stör mig så pass mycket som antropomorfism, tycker det patetiskt att försöka få djuren mer människolika - de duger som de är. Inte sällan går det från att bara vara en löjlig grej till att vara både besvärligt för djuren och skapa ett oförstånd om hur djuren fungerar och trycka undan deras instinkter.
 
Sv: Kittywigs

Åh mina katter skulle få spel om jag försökte sätta på något sånt där! (Vilket jag dock INTE skulle göra!!).

Älskar texten till den blonda peruken: Now all he needs is a bikini and a Swedish accent. :D
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 111
Senast: Skjøldur
·
  • Artikel
Dagbok Nu är både jag och katt slut för idag. Städtjejen och jag var nöjda, när hon gick för dagen. Jag beställde fyra dammsugarpåsar till...
Svar
0
· Visningar
235
Senast: IngelaH
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 218
Utrustning Har ett evigt bekymmer med mitt bäcken. Hästen är rätt normal i ryggen och kan ha det mesta som kommer i modell som tar lite manke och...
Svar
15
· Visningar
1 723
Senast: Mogge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp