Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej!
Vad kostar Kjällquist's Protector Action Senskydd ungefär?
Köpte ett par begagnat och dom passade pållen så himla bra,
men nu är kardborren slut så jag tänkte köpa ett par nya
Granngården här tar 240 eller om det är 280 kr, minns inte exakt. Jag snikade åt mig ett par när det var REA och betalade 120 kr Sitter som en smäck på bägge mina (fast det är unghästens egentligen)
Konstigt, annars brukar ju Eriks vara billigast.
Men vad skådar mitt öga!! De har GRÅ skydd, och de där HEXA skydden var ju både billiga, fanns i ponny och var snygga *drabbas av akut habegär!!*
BTW finns nog både de skydden och remmarna även hos Kaias (www.kaias.se) dock ligger de ute på webben men de finns nog i butiken, ring eller maila och kolla med de annars - dom är trevliga!
De är ju också återförsäljare till Källquists, och som Alexandra skrev så är ju även Granngården det.
Hundavel & Ras
Konstig rubrik kanske, men....
Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite...
Trädgård & Växter Tack för tipsen! Ska kolla upp dem. Jag hittade även nåt som hette Purpurhortensia när jag sökte, står att den blir max 60 cm, fanns i...
Hästmänniskan Åh... jag såg en annons som jag blev sugen att höra av mig på :o Bara en liten detalj att jag inte har en stallplats:bag: bara en egen...