Enya
Trådstartare
Det gnager i mig det här, fullständigt irriterar mig! Ibland blir jag liksom bara så frustrerad över saker.
Examensmiddag snart och jag ville inte gå, för vad skulle jag ha på mig, jag som inte ser vettig ut i något, jag som inte passar in bland de andra i klassen?!
Men så blev jag övertalad av flera personer, mina argument sågades fullständigt och jag vill nu gå. Jag blev till och med sugen på att ha klänning, jag som ALDRIG gillat klänning och ytterst sällan haft det på mig i vuxen ålder. Jag hittade till och med en jag blev kär i, men så finns den inte i min storlek! Jag är skitsur över det! Jag hade nog inte passat i den även om min storlek funnits, men den är så fin ju!
Den är så JAG!!!!
Jag vill OCKSÅ vara fin ju!!!!

JAG VILL HA DEN KLÄNNINGEN!!!!!!!

(valfria hemska svordomar pryder den här raden... )
Har ni några klädbekymmer ni också? Eller är jag ensam i hela världen att känna frustration när man hittat något man vill ha och inte kan tänka sig något annat?

Berätta era klädbekymmer så jag kan känna mig lite gladare över att jag är i gott sällskap!
Examensmiddag snart och jag ville inte gå, för vad skulle jag ha på mig, jag som inte ser vettig ut i något, jag som inte passar in bland de andra i klassen?!
JAG VILL HA DEN KLÄNNINGEN!!!!!!!
(valfria hemska svordomar pryder den här raden... )
Har ni några klädbekymmer ni också? Eller är jag ensam i hela världen att känna frustration när man hittat något man vill ha och inte kan tänka sig något annat?
Berätta era klädbekymmer så jag kan känna mig lite gladare över att jag är i gott sällskap!