• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare ict1974
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 857
I

ict1974

Jag har inte läst någon TR på flera år.

Om man tävlar inom klubben, eller åker iväg på lokal eller regional tävling i hoppning eller dressyr, får man ha en collegetröja att tävla i då- med klubbens namn på, och vit polo under? Eller, är det kavaj som man ska ha om man åker iväg?

Sv: Kläder

I hoppning får du tävla med klubbjacka(med "vitt i halsen") upp till regional nivå!(rätta mig om jag har fel)

Men i dressyr måste du ha kavaj, oavsett status på tävlingen. (om det inte är ngn klubbis, eller annan "mindre" tävling)

Gott nytt år!:bump:
/anna

Sv: Kläder

Tackar för svar!

God fortsättning på nya året!

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: MiniLi
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
584
Senast: Ramona
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
1 040
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Jag funderar på om det är dags att köpa häst. Innan jag börjar kolla annonser (och förälska mig i hästar jag inte har råd med) skulle... 2
Svar
33
· Visningar
3 481
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka