klädparty

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare nogat
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 2 537
Status
Stängd för vidare inlägg.
N

nogat

Någon som har varit värdinna för ett klädparty för barnkläder? Hur var det? tips? ideer? Funderar på att ha ett till våren. hur var kläderna? vilket bolag?
tacksam för hjälp:bump:

Sv: klädparty

Jag var på ett "Lingon och blåbär" party för ett tag sen... Det var inget vidare. Otroligt dyra:eek: och ganska tråkiga.. så det märket köper jag nog inte gärna:banana:

Sv: klädparty

Ja, jag har haft några L&B partyn, jag gillar en del av kläderna, trots priset, framförallt för att de är ÖKO-tex o har koll på hela produktionskedjan. Jag tycker att kläderna har bättre kvalité än HM, prismässigt ligger de väl ungefär som PO.P (fast jag tycker POP:s kläder är finare). Handla på rea!:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 101
Senast: tomte
·
Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
938
Senast: Krålus
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 161
Övr. Barn Vad tycker era 8-åriga barn om? Framförallt flickor. Vad är poppis? Vill överraska min kompis barn när jag kommer förbi, men känner...
Svar
12
· Visningar
915
Senast: clusia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka