Klänning/top utan band?

Haru

Trådstartare
Efter en solig dags spekulering så har jag insett att jag saknar klädesplagg utan axelband! Efter denna absurda upptäckt så begav jag mig genast till närmaste köpcentrum på jakt efter att utfylla denna hålighet inom mig. (alt. kunna ha kläder som inte ger mig vita streck, kan vara skönt att ha på sig och ev. vara snyggt också?!) Men det blev ingen jaktlycka och tänkte att ni kanske vet var det kan finnas? Tex. en specifik affär ni hittat något plagg inom denna ram, om man får skriva sånt här?

Dem enda "kraven" är väl att den ska vara skön och helst inte ha någon risk till att falla ner om det går. Har inte så stora boobs.

Ingen fara om ingen kan hjälpa mig, det är inte sånt här man lägger på minnet direkt och jag är inget vidare med kläder. ^_^
 
Jag tyckte nog att jag såg axelbandslösa toppar på Cubus idag. Om det är någon modell som faller dig i smaken vet jag dock inte :)

Redigering: Inser efter koll på hemsidan att jag kan tänkas ha drömt det :confused:
 
Dessaa hittade jag på hm.com:
hmprod


hmprod


hmprod


hmprod




Denna på Nelly:
917173-0029_1
 
Playsuits hittade jag en hel del också. Sök på axelbandslös på de olika hemsidorna så ska du säkert hitta fler alternativ :)
 
Jag tyckte nog att jag såg axelbandslösa toppar på Cubus idag. Om det är någon modell som faller dig i smaken vet jag dock inte :)

Redigering: Inser efter koll på hemsidan att jag kan tänkas ha drömt det :confused:
Hittade en där med någon form av volang nedantill men min storlek fanns inte och XS var för tight, tyckte den kändes så platt på mig.

Och dayum! Jag var inne på H&M vid centrumet men hittade inget, kanske bör dra till stan och kolla deras utbud då det brukar finnas mer där. :up: Tack! This weekend is going to be a shopping one!
 
Är för usel på det här med datorer och att dela bilder :o
Men om du går in på H&Ms hemsida under linnen finns en jättesöt på första sidan :love:
 
Hittade en där med någon form av volang nedantill men min storlek fanns inte och XS var för tight, tyckte den kändes så platt på mig.

Och dayum! Jag var inne på H&M vid centrumet men hittade inget, kanske bör dra till stan och kolla deras utbud då det brukar finnas mer där. :up: Tack! This weekend is going to be a shopping one!

Det var nog den toppen jag tänkte på :) Hoppas du hittar något :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp