R
Raderad medlem 6459
Nej men vad rar du är, tack!Din man verkar vara en varm människa med mycket humor(och du med, förstår att ni fastnade för varandra, förlåt för smörigheten men tyckte det passade in bra i tråden
)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej men vad rar du är, tack!Din man verkar vara en varm människa med mycket humor(och du med, förstår att ni fastnade för varandra, förlåt för smörigheten men tyckte det passade in bra i tråden
)
Han upprepar som ett mantra "jag älskar min fru jag älskar min fru" när jag spelar Enrique på högsta volym i bilen och sjunger med..
Åh lätt att vi skulle!Min dotter har accepterat den högljudda falsksången och den halvtaskiga spanskan - grejen är att Enrique på hög volym i en bil - GÅR INTE ATT LÅTA BLI ATT SJUNGA MED I. Vi skulle nog utgöra en fantastisk duett med Enrique och en rejäl baskagge i bilen.
Här snackar vi medelhavssmör på riktigt.![]()
Någon som minns?Men Julio var faktiskt death metal i jämförelse med det här. Här snackar vi medelhavssmör på riktigt.
Nähä!Spelar ingen roll när man sätter på radion eller vilken kanal - Enrique Iglesias
Japp, fullständigt vidrigt! (Jag kunde hela LP:n utantill
Jisses så smörigt, helt nya nivåer liksom.
Japp, fullständigt vidrigt! (Jag kunde hela LP:n utantill)
Jaha här blev man utskuffad.Okej nu ÄR det officiellt. Jag är bukekär i @sjoberga eller så vill jag bara åka bil med honom och lyssna på Enrique.![]()
![]()
nej tack och lovNågon som minns?
Dig vill jag göra sååå mycket mer med ju! Okej vad creepy det lät
Jaha här blev man utskuffad.
Dig vill jag göra sååå mycket mer med ju! Okej vad creepy det lät![]()
Jag är snäll jag lovar!
Den kom väl under sent 70-tal så de flesta hade färg TV men ni var kanske lite sena?Jag tittade också på "Fem myror är mer än fler elefanter" och det på svart-vit tv, kanske inte underligt då att man ibland ser världen i svart-vitt.![]()
Menar du inte olivolja?Men Julio var faktiskt death metal i jämförelse med det här. Här snackar vi medelhavssmör på riktigt.
Det är hans sonEnrique är väl inte Julios' son utan brorson eller nåt sånt?
SantMenar du inte olivolja?![]()