• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Gullegrisen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 826
G

Gullegrisen

Gah jag är ett sånt jädra klantarsel! Råkade trycka på en sån viruslänk på msn. Trodde alvarligt att det va en riktig för det såg ut som en youtubelänk, endast lite annorlunda bara. så dum man kan vara. Är bara arg på mig själv så behövde skriva det :P

Btw, någon som vet hur f*n man blir av med det? Har bytat lösenord flera gånger med det kommer bara tillbaka /:

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Klant

ingen aning, jag gjorde samma sak för några veckor sedan, men efter många om och men så fixade pappa det till mig :)

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har bara några dagar kvar på mitt nuvarande jobb. Om jag tycker att saker och ting inte har skötts särskilt bra hittills, så borde...
Svar
2
· Visningar
996
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Hejsan, Jag har en 5 månaders Mas ( Miniatur american shepherd ) som varit halt på ett framben ungefär sedan hon va runt 15 veckor. De... 4 5 6
Svar
112
· Visningar
23 047
Senast: kolblakkur
·
Kropp & Själ Och jag önskar innerligt att de hade rätt men så är tyvärr inte fallet... :( Hur orkar man kämpa mot en så stor och fullständigt... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
13 221
Senast: Nethril
·
Hästvård För snart 6 veckor sen fick min gamla underbara ponny vandra vidare.:( Tillsammans med henne gick en äldre ponny som vi prova släppa... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
14 778
Senast: Legolaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka