JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Klart: Copenhagen Cup nästa för Your Highness
Moderator
Hästnyheter
Your Highness gjorde en riktigt positiv insats som tvåa i Olympiatravet. Nu talar mycket för att Copenhagen Cup blir nästa uppgift för...
Hästnyheter
Dyker det upp några nya utropstecken inför Elitloppet? Det är på söndag som Copenhagen Cup avgörs på Lunden. Startlistan är nu klar. ...
Hästnyheter
Nästa uppgift för B.B.S. Sugarlight är klar. Norrmannen åker till Danmark för att starta i Copenhagen Cup. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Det ser ut att kunna bli ett intressant race i Köpenhamn på söndag. Nu är samtliga platser till Copenhagen Cup tagna. ...
Källa / Läs...
Kastrering av tik - erfarenheter?
Hundhälsa Jag känner inte heller någon vars tik har fått pyo. Men så fick min det såklart. 😅 Ångrar inte alls att jag inte kastrerade henne...
mysboll
7 minuter sedan
Svar: 25
Visningar: 1 132
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Fattar inte heller jag skulle skämmas ihjäl.
Mina hundar går lösa dagligen och bara en av dom har tendens att söka upp mötande och henne...
Nota
20 minuter sedan
Svar: 1 214
Visningar: 72 311
Hund
Smitare - hur gör ni?
Hundträning Alltså lina/koppel på och se till att hunden aldrig får tillfälle att smita, det liksom inte hjärnkirurgi. Ju fler gånger han får...
Bulldoozer
24 minuter sedan
Svar: 13
Visningar: 377
Hund