Klart för visning?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Mia_R
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 076

Mia_R

Trådstartare
Har ni som anmält era ston och föl för visning i år fått klartecken att ni kommit med? Jag har inte hört ett pip utan ringer nog efter helgen om jag inte får besked innan. Jag vill ju gärna veta om jag ska jobba med mitt egna flås så jag orkar springa och om jag ska börja träna lite med fölis att springa i grimma. Leda honom är inga problem, men vi har aldrig sprungit tillsammans med "mamma" utan bara gått på sidan i skritt.

Jag måste ju även hinna lura någon stackare att hjälpa mig med visningen och gärna då någon som gjort det förr... :angel:

Sv: Klart för visning?

Är det så många nu som vill vara med att dom börjat med bortlottning? Har aldrig hört någon som anmält och inte fått vara med.

Ingen aning, men det står:
Vid för stort antal anmälningar gäller först till kvarn, dock gäller att anmälningsavgiften ska
vara betald enligt proposition.
Hur vet man att om det är för många? Ska man bara förutsätta att alla får plats och att ingen måste byta visningstillfälle eller visningsplats än vad man anmält till? :confused:

Jag har heller aldrig varit med om att någon inte har kommit med om man har anmält sig. Veckan innan visningen brukar man i mitt område få en startlista hemskickad.

Hej,
jag har inte heller hört något - är anmäld till Stjärnborg den 19/8. Det blir första gången för mig, håller för tillfället på att öva mig själv på att springa fort och elegant:D...

Jag vet att det iallafall är fullt i Upplands-Väsby (minns inte vad gården hette). Jag tycker att du skall ringa och kolla.

Jag har inte heller hört nått. Men jag var ju ute i väldigt god tid... tror jag.
När jag pratade med dem så fanns det i alla fall plats kvar och jag betalade in samma dag. Men vi får väl se...

Hm, har du numret till MVK? Min dumma dator tycker att det är en god idé att inte vilja öppna PDF-dokument helt plötsligt så jag får inte fram numret så jag kan kolla och i den, som vanligt, allmänna renoveringsröran här hemma så hittar jag inte medlemstidningen. :mad: Jag betalade i god tid och hade papperna inskickade innan tiden gick ut, men jag vill ju veta om allt är ok eller inte! :crazy: Kommer vi inte med till Stjärnborg tänker jag inte visa alls, beror ju även på dagsformen om vi åker eller inte iaf. :cool:

Jag sitter med anmälningarna för Kronobergs Varmblods förening och vi brukar inte skicka ut någon information till fölägarna förren ca en vecka innan fölmönstringsdagarna.

Lill / Stall Nöbbeled

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det finns vissa människor som framkallar mina sämre sidor. Människor som får mig att bli någon jag inte vill vara. Jag skulle så oerhört...
Svar
0
· Visningar
1 447
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag vet egentligen inte om jag borde skriva ner och posta det här men jag är verklige rådvill. Efter en turbulent vår med flera stora... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 812
Senast: Loons
·
  • Låst
Tjatter Middagen är i full gång, alla pratar, skrattar och har trevligt. Speciellt @Monstermom trivs med livet. Äntligen hemma från skogarna... 65 66 67
Svar
1 326
· Visningar
53 255
Hästmänniskan Jag visste inte riktigt om tråden var mest lämplig på Hästvård eller här, men jag tänkte eftersom det mesta egentligen gäller hur jag... 2
Svar
22
· Visningar
6 174

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka