JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Klartecken för ridhusbygge i Romme
Moderator
Hästnyheter
Borlänge saknar fortfarande ett katthem sedan de gamla lokalerna dömts ut. Nu finns planer på att placera ett katthem vid den nya...
Hästnyheter
Nu är det klart att det byggs ett nytt ridhus vid Lundby Gård utanför Bålsta. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Det har varit en seglivad fråga men nu står det klart att Borlänge kommun bygger ett ridhus söder om Romme travbana. ...
Källa / Läs...
Hästnyheter
Ett nytt ridhus ska byggas i anslutning till Dalatravet i Romme. Borlänge kommun investerar 30 miljoner kronor. ...
Källa / Läs mer...
Vad läser du just nu?
Kultur Jag läser just nu Halva Malmö består av killar som dumpat mig av Amanda Romare, som del av den inofficiella bokklubben jag startat med...
Mineur
Alldeles nyss
Svar: 1 603
Visningar: 74 815
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Har duschat och bytt plast över den nya tatueringen (som idag känns som en väldigt snygg lårkaka :rofl: ), diskat och plockat lite...
Liten
2 minuter sedan
Svar: 1 569
Visningar: 56 175
Allmänt
Dörrklocka med ordentlig signal
Hemmet Det är nog inte volymen som är avgörande, testa er fram med vilka ljud som verkar nå fram bättre, det är inte alltid så logiskt det där...
Grazing
3 minuter sedan