Klinkerpannband

Idaa

Trådstartare
hej alla!
Har ni något bra tips på produkt som kan skina upp ett gammalt klinkerspannband? Har hört om sånt som man använder för att skina upp bestick, funkar det eller vad säger ni?:D

hej alla!
Har ni något bra tips på produkt som kan skina upp ett gammalt klinkerspannband? Har hört om sånt som man använder för att skina upp bestick, funkar det eller vad säger ni?:D
Får du tag på Brasso är det bäst! Använder nu ett liknande s om heter Alladin som är köpt i Spanien.
Annars Never Dull men det är mycket dyrare.

Liknande trådar

Utrustning Hej, vet någon här något om böckman duo R? Vi funderar på och köpa men för min häst som får panik och blir klaustrofobisk i trailern...
Svar
2
· Visningar
269
Senast: Panikponnyn
·
Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
938
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 243
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Mitt fullblod får skav av precis allt, och nu även täcket… Skulle behöva tips på bra både ute- och innetäcken. Han har i...
Svar
3
· Visningar
221
Senast: Gimlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka