Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag klipper själv, inte mycket utan nån slags Search and Destroy,, inte ofta att jag klipper strå för strå, utan står över handfatet om jag kände aatt det börjar bli slitet, kammar eller känner med fingrarna och toppar det som känns frissigt/trassligt eller det som ser dåligt ut, jag har så långt och mkt hår och från början är det klippt i etapper så det funkar bra för mig
Ibland händer det att jag kör en Search and Destroy i soffan om jag kollar på film eller nåt
Det viktigaste är att man har en bra sax, som verkligen KLIPPER av stråna utan att slita på håret.
kl
Mitt hår är slitet och behöver en frisör gissar jag. Har inte råd eller lust att gå dit tyvärr. :
Det jag gör när jag inte har råd att lägga pengar på ett riktigt frisörbesök är att jag bokar tid hos en frisörskola.Har varit på Göteborgs Frisörskola 3 gånger och de tar 100:- per gång.
Jag tycker att de är duktiga och de är alltid övervakade av sina lärare, så att gå hos elever kan jag rekommendera!![]()
tortorial (?)