Klipper du din häst

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Klipper du din häst

Har jag redan gjort, nu rök allt på kroppen utom huvudet och benen. Stackarn hade cm tjock päls, :p dessutom började täckpälsen komma och hade etablerat sig över halva kroppen. :eek:

Hon blev som tokig efter klippningen, ut i hagen med flera eleganta bocksprång därefter såg hon mycket nöjd och glad ut. Stackarn blev ju svettig bara av att stå still i hagen, så kan man ju inte ha det. :crazy:

Sv: Klipper du din häst

Det blev lite tokigt det här med två inlägg, jag begriper tydligen inte mig på omröstningarna än, men vi tar diskussionen i den andra tråden så låser jag denna, jag har visst redan fått svar ;).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Hej! Jag undrar om det är okej att jag rider islandshäst? Jag är 163 cm lång och väger 63-65 kg. Jag googlade och fick fram olika...
Svar
7
· Visningar
809
Senast: Edla
·
Islandshäst Varför är det så fel i islandshästvärlden att rida långturer? Jag har startat några clear round i distanritt och får höra av... 2
Svar
30
· Visningar
1 486
Senast: Badger
·
Hundhälsa Finns det någon anledning att inte klippa en hund som har tjock päls sommartid? 2 3
Svar
45
· Visningar
2 978
Senast: farin
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
969
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈