Klippmaskin till lagotto?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare ronjabus
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 3 729
R

ronjabus

Nu har jag bestämt mig för att köpa en klippmaskin. Ni som har lagotto, vilka maskiner har ni? Och vilka skär ska man ha? Är ni nöjda med de maskinerna ni har?

Sv: Klippmaskin till lagotto?

Jag änvänder sax och så har jag en liten klippmaskin för att kunna ta på insidan av öronlappen.
För mig räcker det, maskin har jag bara lånat nån gång när jag rakat ner henne helt - denna gång klippte jag ner. Blev inte lika jämnt som om man rakar ner, men det duger utmärkt.

Hejsan
Jag har en Oster A5, är väldigt nöjd!! Man kan även ha Andis skär till den.

Jag har sladd, sladden är lång så det iär inget som stör

Jag har ingen Lagotto utan pudel men de har ju nästan samma hårtyp. Jag använder Andis och är nöjd med den. De jag känner som har lagotto använder Andis eller bara sax

Liknande trådar

Hundhälsa Det börjar bli dags att byta ut min gamla klippmaskin och jag har verkligen ingen aning om vad jag ska ersätta den med. Jag ska ha den...
Svar
17
· Visningar
825
Senast: lilstar
·
Hundavel & Ras Hej, Vi är en barnfamilj som planerar att köpa en hund och skulle vilja ha tips på raser att titta på. Jag har själv växt upp med... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 599
Senast: Sel
·
Utrustning Behöver investera i en klippmaskin men det är ju en djungel. Har använt en DeLaval CB35 som jag tyckte var trevlig och även en annan som... 2
Svar
20
· Visningar
776
Hundhälsa Håller på att bli tokig på hundens päls på benen, det är som att ta med sig en halv skog och ett helt grustag in efter varje promenad...
Svar
18
· Visningar
848

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka