Klippmaskin?

SweetPanther

Trådstartare
Vilka märken är bra? Var hittar man dem på nätet? Vilka prislägen?
Erfarenhet av hållbarhet och liknande?
 
Jag har en DeLaval eller nåt sånt tror jag den heter. Ganska dyr tror jag, sladdlös men väldans bra!
 
BOLE köpte jag min klippmaskin nyligen en Oster Clipmaster för 2600kr. Jag var lite skeptisk till Ostern innan men nu efter att jag klippt så är jag riktigt nöjd! Den klippte bra och lagom tung 1,4 kg. Delaval är mycket dyrare men klipper inte mycket bättre det är bara starkare och en del modeller är väldigt tunga och vibrerar mkt. En annan maskin kag anv många gånger och förälskat mig :love: i är den på Equilex fast den kostar skjortan. Den är heltklart bäst och idiotsäker även en felklippning ser bra ut... antagligen därav priset... :mad:

De batteridrivna har jag förbrukat 2 st.. de laddas ur fortare och fortare tillslut orkar det bara en halv häst sen måste man lada igen om man inte kostat på sig flera batterier men tycker inte det är mödan värt.
Jag har helt enkelt fått nog av batteri. Visserligen är de lättare i modellerna o du slipper sladden som bara trasslar...
 
Jag har också en Delaval och är jättenöjd. Den orkar länge och blir inte varm. Helt ok att hålla i och vibrerar inte alls så mycket.
 

Liknande trådar

Utrustning https://www.hooks.se/hast/skotsel-vard/klippning/klippmaskin-cordless-fairfield Någon som provat denna? Vad tycker ni om den iså fall...
2
Svar
27
· Visningar
2 059
Senast: Bison
·
Utrustning Jag tror min klippmaskin är stulen, eller så har min totala förvirring slagit till. Snart står jag oavsett med en fullpälsad Haflinger...
Svar
18
· Visningar
964
Senast: MiniLi
·
Utrustning Har en hoppsadel som glider fram på hästen, märks främst just när vi hoppar. Sadeln är utprovad av sadelprovare med bra rykte. Har ni...
Svar
6
· Visningar
567
Senast: Silje
·
IT & mobiler Jag söker tipps på hållbar laddkabel (2 meter) till IPhone. Nu vet jag inte om jag haft extrem otur, eller om jag misshandlat...
2
Svar
37
· Visningar
1 510
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp