Klippmaskin

Kalinka

Trådstartare
Jag ska ev köpa klippmaskin om jag hittar nån vettig.
Vad ska man titta efter? Vilka märken är bra? Finns det delar till alla om man ska laga osv.
Jag ska klippa modell heltäckningsmatta så den behöver klara av en hårboll.... :smirk:
Jag lägger hellre ut lite extra pengar från början än att stå där sen med en som inte orkar....

Så, ni som vet o kan, ge mig några bra tips! :p

Sv: Klippmaskin

Vi har en riktig raggsocka och har köpt en som kostade runt 1000-lappen från B*rjes. Den har orkat att klippa både henne och andra hästar i flera år utan att byta/slipa skären. Helt klart värd sitt pris.

Liknande trådar

Utrustning Behöver investera i en klippmaskin men det är ju en djungel. Har använt en DeLaval CB35 som jag tyckte var trevlig och även en annan som... 2
Svar
20
· Visningar
762
Skola & Jobb Jag som många andra behöver hitta jobb till sommaren. Känner att jag inte orkar med att jobba i vården längre, så måste hitta något...
Svar
0
· Visningar
283
Senast: Mirre
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 244
Senast: Halcyon
·
R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 225
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Dressyrsnack nummer 18