Klister - bort!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Egonson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 271
E

Egonson

Hur får man lättast bort gammalt klister från dekaler som man tagit bort? På plyfa.
Jag har provat skrapa med lite allt möjligt men det går mindre bra, jag tror det behövs något som löser upp skiten.

Sv: Klister - bort!

Ngt lösningsmedel som thinner? Men det kan bleka underlaget. Jag tog en gång bort dekaler på ett plyfasläp med en varmluftspistol. Funkade bra, bara man är lite försiktig.

Varmluftpistol vet jag inte om jag kan få tag på någon, limlösare vart hittar man sådant?

Varmluftspistoler finns nog på de flesta affärer som säljer verktyg.

Okej, ska kolla efter båda. Tack för tipsen! Det ser verkligen skitfult ut med en massa klister..

Liknande trådar

Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 737
Senast: Edla
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
688
Senast: cowgirl81
·
Hemmet Fönsterbeslagen/låsen har gått sönder på ett av våra fönster. Alltså brustit i metallen där man krokar på den del som sitter på själva...
Svar
12
· Visningar
355
Kläder & Bli fin Är det nån som har koll på hur skor från Helly Hansen brukar vara i modell och storlekar? Jag får upp reklam på en ny modell av...
Svar
2
· Visningar
395
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka