KlistermÄrken

Rea

Trådstartare
Har lovat dottern att när transporten är färdig renoverad så ska vi klistra klistermärken som föreställer töltande islandshästar på den.

Nu tror jag dock att jag tagit mig vatten över huvudet, för transporten är snart klar men inte fasen har jag lyckats hitta guldfärgade dekaler ála töltande islänning.

Dottern sa så sent som igår kväll, med tindrande ögon och längtan i rösten "Åh mamma, det ska bli så fiiiiiiint när vi klistrar på islandshästarna :love: ". Ni vet så där som bara en gullig 10 åring kan :crazy: .

Har ni bra tips på var man kan hitta denna typen av märken till transporten?

Hjälp............snälla :crazy: .

//kristel, som känner sig som lite utav en lurendrejare :crazy:

Sv: KlistermÄrken

Om ni inte hittar något kanske ni kan hitta en bra silhuett på internet, skriva ut, klistra på kartong, skära ut och använda som schablon och måla?
Böckman har det som extra-val, tror att man även kan köpa dekalen löst om man vill hos återförsäljare. Silverfärgad dock.

Tänkte precis rekommendera den sidan :p
Har själv köpt därifrån och de dekalerna är jättefina :bow:

Jag har nordsvensken och den galopperande hästen ("i frihet").

När jag köpte mitt släp fick jag alla orginal loggorna med.
Dom hade aldrig satts på och nu när jag då bytt väggar tänkte jag smälla dit dom, MEN klistret på dom stora loggorna till långsidorna är så uuuuuuuselt att det lossnar. Dom är ganska gamla och det kan hända med äldre dekaler enligt återförsäljaren.
SÅ, jag kommer resolut att riva ner Bojs hästhuvudsiluett och satta dit en töltande islänning istället :idea: .
Blir nog ganska ensam om den "looken" :D .

Dottern lär få dåndimpen av glädje :love: .

Har hjälpt till och stripa ett boj-släp, och då kontaktade vi bara tillverkaren. Fick därigenom hjälp med att ta fram "våra" klistermärken i exakt samma blåa som släpet hade och de symboler och text som önskades av oss. Ser bra ut nu!

Dock så är det bra med ett bra ritprogram, typ Illustrator, för att göra filerna i vektoriserat format som går att jobba med för dem som skall ta fram dekalerna.

www.mera.se på märken finns det dekaler att beställa.. har dock inte kollat upp det så noga med hur många man måste beställa.. men större dekaler brukar oftast gå att beställa ett och ett..

*ska beställa overallsmärken*

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka