Klistra in videolänkar från youtube

Migo

Trådstartare
När jag försöker kopiera in URL till youtubevideor i forumet så får jag plötsligt felmeddelande att det inte är en medialänk. Samma länk som funkade fint för ett par månader sedan. Vad gör jag för fel?

Är det någon annan som haft några liknande problem?

Endast om klippet är låst till region eller taggat för att inte delas.

Adressen till youtube klippet fungerar i de fallen som en redirect länk och öppnar youtubesidan i stället.

Ett tips är annars att man använder den "adress" som står under alla Ikonerna, och klistrar in i sitt bukemeddelande UTAN att använda taggarna url, media och img.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
688
Senast: Jeps
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 931
Senast: Roheryn
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 741
Senast: corzette
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 567
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka