klocka, väder etc. i Vista?

BlackRose

Trådstartare
Hej, skaffade en "ny" dator i helgen som det var Vista installerat på.

Har sett att man kan få in klocka, väder etc. på sidan av skrivbordet, men jag hittar ingenstans vars man kan fixa detta? (och vad heter det?) :confused:

Någon som är kunnig i Vista? :bow:

Sv: klocka, väder etc. i Vista?

Kontrollpanelen sedan utseende och anpassning och sedan sidpanelen. Välj gadgets där:) Kan ladda ner mer från nätet om man vill.

Hittar ingen sidopanel där.. :confused:
Kan den ha blivit avaktiverad på något sätt, och hur aktiverar man den igen isåfall?

%ProgramFiles%\Windows Sidebar\sidebar.exe

Vilken version har du för den ingår väl inte i alla har jag för mig...

Fats jag har haft basic och homepremium o där finns de! Konstigt, kolla på windows hemsida då!

På min dator med vista räcker det att klicka upp i högra hörnet. Vilken musknapp kommer jag inte ihåg nu eftersom jag just nu sitter på en dator med windows xp.

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 160
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 822
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 140
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 086
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Tandfen utan kontanter

Hund, Katt, Andra Djur