Klövsjö/Vemdalen på höstlovet

Milosari

Trådstartare
Vad finns att göra? Skåningar åker med tre barn 6-10 år. Är det snö än? Hur mörkt är det nu?
 
Ingen snö än, verkar vara plusgrader på dagarna och runt nollan på nätterna. Ni får satsa på fjällvandring, helst dagsturer utan övernattning ute
 
Vad finns att göra? Skåningar åker med tre barn 6-10 år. Är det snö än? Hur mörkt är det nu?

Det är bra nog mörkt men ingen snö, räkna inte med snö på höstlovet. Fjällvandring, ut och rida och fiske är exempel på vad du kan göra.
 
Vi var i Vemdalsskalet på höstlovet för några år sen. Då vandrade vi och hängde på det lilla torget med trampbilar. Nån dag åkte vi till Storhogna då de hade en del aktiviteter där. Sista dagen kom det snö, iaf nån centimeter.
 

Bifogade filer

  • 19A6D2A2-296E-40E9-B4A1-3DEDB15F1BA6.jpeg
    19A6D2A2-296E-40E9-B4A1-3DEDB15F1BA6.jpeg
    342,7 KB · Visningar: 20

Liknande trådar

Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 757
Senast: Ramona
·
Småbarn Hej, jag är nyfiken på att få veta lite om hur andra barns rörelsevanor ser ut efter förskolan. Hur mycket rör era barn på sig efter...
2
Svar
22
· Visningar
1 752
Senast: Anna
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
1 971
Senast: lingonben
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
568
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp