Bukefalos 28 år!

Kloka bukefalister, några råd för jag behöver hjälp och börjar förlora tron på att psyk kan hjälpa .

Det är sjukt jobbig att vara sjuk och man känner sig tillslut som ett utskitet plommon.
Finns det någon film som du tycker om? Min 'depp' film är Madagaskar vet itne varför men känns mindre piss när jag tittar på dom.
Kram
 
Det är sjukt jobbig att vara sjuk och man känner sig tillslut som ett utskitet plommon.
Finns det någon film som du tycker om? Min 'depp' film är Madagaskar vet itne varför men känns mindre piss när jag tittar på dom.
Kram

Bästa filmer när jag mår dåligt är dramafilmer, vet dock aldrig hur jag påverkas av dem. Annars disney eller hästfilmer. Just nu är jag så dålig att jag skulle lätt kunna leta reda på alla piller jag kan hitta och överdosera men jag har lovat mig själv, familjen och vården att inte överdosera för jag vet ju att det kan ju vända närsom.. Jag sitter just nu och lyssnar på hög musik och försöker fokusera på det ..
 
Känns det väldigt illa finna det alltid hjälplinjer du kan ringa eller smsa.

Hoppas dock att musik hjälper tillräckligt:)

Det hjälper nog inte just nu, men det blir bättre
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Skriver under anonymt inlägg för nu har jag fått nog! Jag har under lång tid dvs hela livet mått psykiskt dåligt men det har bara...
Svar
11
· Visningar
1 741
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Hej buke Jag är en tjej som mått psykiskt dåligt sedan jag var liten. Idag har jag psykologkontakt och en läkare men min psykolog...
Svar
12
· Visningar
1 232
Senast: chaosgirl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp