Klöser på tapeterna!

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare jeeenny_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 787
J

jeeenny_

Nu har ena katten börjat klösa/pilla upp tapetern bakom soffan. Hur får man henne att sluta med det? går de? :confused:

Sv: Klöser på tapeterna!

Ett sätt att få katten att sluta är att köpa medel som man sprayar på där katten håller på. Jag komme inte ihåg vad det heter. Tror att det heter något som cat off eller liknande, finns att köpa på djuraffärer. Jag hade det till mina kattern är dom kloade på soffan. Det funkade. Det luknade nästan inget bara lite citronella.

Testa och hoppas på det bästa!!

Liknande trådar

Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan... 2
Svar
21
· Visningar
1 285
Senast: Liten
·
Övr. Katt Katten kom med en liten klösmöbel. Hon använder faktiskt den för att klösa klorna på, men hon utnyttjar inte den särskilt mycket, jag...
Svar
19
· Visningar
806
Senast: Bison
·
Övr. Katt Jag köpte en pusselmatta för att kunna få ut matta i hela hallen då den har en del kanter å annars hade jag behövt måttbeställa å vet...
Svar
16
· Visningar
1 155
Övr. Katt Jag behöver hitta ett nytt klösträd, och behöver lite inspiration. Min herre är en bekväm, markbunden slöfock på 7,6 kg. Under sina 15...
Svar
5
· Visningar
460
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka