Klubbar som inte skickar in resultat

Sv: Klubbar som inte skickar in resultat

Fast sen tycker jag att det är bra om man stöter på förbundet när det är fel. Så att de rättar till det. :idea:

Fick ju testa detta igen nu när jag skrev så. Mailade förbundet igår vid halv 5, precis efter förra inlägget.
Bl.a hade dotterns resultat från Bad Segeberg försvunnit. Hennes och ytterligare en tjejs var borta men de andra var med. Jag la som sagt ett mail och nu finns det med.
Det tycker jag var snabbt. :idea:

(Här var det nog mänsklig faktor på förbundet som felat förstås.. :o )

Hur kommer det sig att man får 15p för en 6e plats i BS och 4 för samma placering på Öveds???

Fast det var väl lite stor skillnad tycker jag på poäng :crazy: Det var 29st i Öved och man får mer än 3ggr så mycket poäng på 48st starter i BS för samma placering???

Men men det spelar ju eg ingen roll för mig bara lite synd om man nu skulle sälja sin häst och inte får samma poäng för lika placering. Procentuellt är det ju antal placerade per start som borde avgöra.

Tror iof att det beror på klassens betäckning dvs CCI resp CIC men idag så är det ju inet så stor skillnad så poängen borde ju ändras efter dagens tävlingsformer och inte hänga kvar i det gamla som baseras på den "riktiga" fälttävlan

Senast ändrad:

Tror iof att det beror på klassens betäckning dvs CCI resp CIC men idag så är det ju inet så stor skillnad så poängen borde ju ändras efter dagens tävlingsformer och inte hänga kvar i det gamla som baseras på den "riktiga" fälttävlan

Det är helt rätt det beror på CIC resp CCI. Fast poängen har ändrast rejält. Vi har det gamla kvar i klubben på v-pr beräkningen och där är ännu mer skillnad.

Ja det stämmer nog att det är så ,men man borde ju faktiskt få mer poäng för en placering internationellt än vad man får nationellt.

Borde ju inte vara så stor skillnad på CIC och CCI med tanke på dagens tävlingsform

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ja senaste gånger jag varit med på grundkurser i rally agility och nosework så har det pratats mycket om tävlingar och till och med... 2
Svar
27
· Visningar
1 195
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 845
Senast: ildiko
·
Samhälle Funderade på om jag skulle skriva det här inlägget i tråden om svensk politik, men det fick bli en egen tråd. Under de senaste åren...
Svar
8
· Visningar
1 073
Senast: MJLee
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 446
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka