Klubbjacka!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Mlii
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 419
M

Mlii

Hjälp!

Jag går ridgymnasium i Vännäs (Umeå) och vi ska nu köpa in klubbjackor. Någon som har några tips på en snygg modell? Gärna vinterjacka, annars vår/höstjacka.

Skriv vart dom finns (e-butik). Det vore guld värt! TACK! :bow:

Sv: Klubbjacka!

På vår skola så använder vi Börjes Kingston-jackor. Varma och goa
:)

Jag går på Kvinnerstaskolan. Skolan ska precis ordna en sida hos Sjöhagen Wear (www.sjohagen.com) och där kommer man själv kunna beställa jackor, tröjor (t-shirts,
toppar, piké och collegetröjor), även täcken, schabrak m.m. på egen hand.

Jackorna är snygga, och bra i modellen tycker jag. Superbra som klubbjackor!

JW Smug jackorna. Fast de är iof rätt dyra om man ska ha de som klubbjackor! Men de finns i fodrat och ofodrat. Säljs hos Skara Hästsport, men bilder finns att se på JW Int. hemsidan.

Jag har också en Börjes Kingston-jacka. Jättevarm och skön. Dessutom väldigt snygg!

Hej!
Tryckte precis upp klubb-tröjor från net-shirt. Dom har massa olika kläder och även jackor. Gå in och kolla: www.netshirt.se
:idea:

Sjöhagen Wear jackorna är superbra :bow: :love:

Vet dock ingen internetbutik som säljer dom, men dom rekomenderas varmt.

Gillar även kingslands nya vinterjacka (samma modell som sjöhagens). Dock lite dyr som klubbjacka.

Liknande trådar

Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 795
Senast: corzette
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 538
Senast: Lavinia
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 414
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 812

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka