Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Okej, tredje gången gilt då
Har tidigare skapat två likadana trådar som tydligen togs bort så då börjar jag om och formulerar mig på ett annat sätt
Ja vill få lite inspiration om vad som finns ute i denna värld till häst och ryttare i knallrosa. Jag vill inte veta vart ni köpt sakerna utan vill se lite bilder så ja får lite inspiration
Någon som har utrustning i just knallrosa till lite större hästar?
Inte för att jag kan hjälpa dig annat än att säga att det finns. Tävlingen jag var på förra helgen innehöll ett ekipage med knallrosa huva, senskydd, bakskydd och boots. Ev var även schabraket knallrosa. Så finns gör det iaf
Ja finns gör det, de vet ja. Men ja vill se bilder på olika varianter . Ja syr en hel del själv och hade tänkt sy lite själv och behöver då inspiration om hur de ska se ut
Skola & Jobb Lönen är relativt låg jämfört med flera andra akademiska yrken med samma utbildningslängd. Det tar 5,5 år att utbilda sig och räkna med...
Hundträning Det var en allmän reflektion och en trådstart hindrar inte allmänna infallsvinklar. Jag tipsar inte TS, det går att sålla om man inte är...