Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är din lur Jailbreakead? (Hackad)
Det jag tror är att du har fått in fukt i telefonen. Kika ner i hörlursuttaget. Lyser det rött? Lyser det rött är det en fuktindikator som har löst ut och din eventuella garanti är kapputt!
@Linda: Att ta ut ett batteri i en iPhone är inte som att ta ut batteriet i en SE.
Tittar jag ner i luruttaget så kan jag bara se ett ytterst svagt rosa ljus. Absolut inte rött. Hur det annars skulle kommit in fukt begriper jag inte. Den har legat på en byrå.
Nej, garantin ska inte vara kaputt. Apple fick backa lite på den punkten efter att deras stenhårda hållning kritiserats.
Numera gäller, om jag kommer ihåg rätt, att deras tekniker måste gå vidare och kolla om det är fukten som orsakat problemet med telefonen. Det räcker alltså inte att fuktindikatorn löst ut.
Edit: friskade upp minnet. Det som måste undersökas är om telefonen verkligen blivit fuktskadad. Länk
Lantbruksdjur Många köper avelsägg som har blandad grupp, är även en hel del som bor där det inte är tillåtet med tupp även om det inte är vanligt här...