knasig hund

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Jeka
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 662
Sv: knasig hund

Vet inte tänkte inte på det.
Men om det skulle vara så så skulle det inte vara så konstigt att hunden blev sur på "sitt" ben.

men om ngn skulle ha dragit i MIN hunds ben med fast satt "osynlig tråd" (både nuvarande och tidigare) så skulle de ha hoppat iväg/dragit åt sig sitt ben.

Skulle inte förvåna mig om hunden har hjärntumör, då kan den inte styra sina muskler själv (våran tidigare fick det å då sa det bara pang och det var en annan hund som bara gick fram och tillbaka, in i väggar mm)

Usch då det låter inge roligt. Kan tänka mig att det inte var skå kul att hunden fick järntumör precis.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 216
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 612
Senast: ufot
·
Övr. Hund Har en ~2.5 kg chihuahua och vi åker ofta med kollektivtrafik. Han är reaktiv och skäller på andra hundar :devil: men håller käften när...
Svar
4
· Visningar
219
Senast: geting
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 464
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Panik vid dusch
  • Jobba som veterinär
  • Bästa solcreme

Hund, Katt, Andra Djur