Sv: Knäskada

jo de klart jag vet, men de e inte så lätt när jag varken et nummret till de stället och att pappa inte lagt fram nummret annars hadde jag ringt och kom inte o snacka om telefon bok för dom fattar jag noll av :smirk:

Jag vet att det är knäskålen, är bara för lat för att skriva det och tycker att folk borde kunna läsa ens tankar istället. ;)

Ajdå.. Har själv problem med ena knät sen jag ramlade av och landade(?) på knä! Det är snart ett år sedan och jag har fortfarande väldigt ont när jag kommer åt, och ja jag har varit till läkare men eftersom inget är ur led så kan dom inte göra så mkt.. Har varit till sjukgymnat och det har blivit lite bättre sen dess... kanske värt att prova?
Knäskydd oxå :idea: :)

Snälla Eriica gå till läkaren!!! Jag fick mitt högra knä sönder sparkat för 16år sedan. Jag rider med knäskydd,kan inte rida annars. Du måste väl tycka att även om du har sjukhusskräck så är det väl bättre att pallra sig dit en att ha ont o kanske aldrg kunna rida ordentligt eller röra dig som annars??????? Vem vet hur det är om säg 3år????? Sök hjälp nu.:idea:

Gå till läkaren! Min kompis tränade sönder sina knän som liten och många år senare har hon fått operera och det blir ändå inte bra... Vänta inte, det gör bara det hela värre och dessutom går du förmodligen och har ont i onödan.

jag försöker få tag på familje läkaren de går inge bra bara låååånga köer :crazy: .. sån tid är de nog nu kan jag tro.. använder alltid knäskydd nu ibland gör de så ont att jag inte enns kan gå känns nästan som om nån sticker en kniv i knät då.. men jag överlever hoppas bara jag eller pappa snart får tag på husläkaren.. de går inte så bra i dagsläget :smirk:

Du måste nog gå till doktorn:crazy: det blir inte bättre av att vänta, jag vurpade själv med moppen förra hösten och har fortfarande ont i knät,det käns som det sticker i det. jag har ioförsej kollat upp det hos doktorn men det var 3 månader efter olyckan:S...och han kunde inte märka någon skada. han sa att det kunde vart en spricka i knät som läkt lite tokigt på grund av att jag inte hade åkt in tidigare...benet svullnar än i dag vid för hård ansträngning och när det är kallt ute värker det...

de har snart gått ½ år... o jag försöker få tag på läkaren men de går inte så bra.. jag får också ont när de är kallt ute. och vid ansträgning väldigt mkt blir de svullet... får blåmärken väldigt lätt just vid knät efter olyckan :confused:

Tjejen har tjatat länge om hur jobbigt hennes knä är. Jag blev lite trött på att hon inte ens kan ringa ett telefonsamtal utan hoppas på att ett internetforum ska kunna laga hennes knä.

Jag giter inte hålla på och väga mina ord så att ingen nånsin kan tänkas ta illa upp.

Bokstaven "d" kan nog inte sägas på så många sätt.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Husvagnsrenovering
  • Dejt
  • Lekstuga

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka