Knights sadlar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare **BORTTAGEN**
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 005
B

**BORTTAGEN**

Någon som har några erfarenheter av dessa?? Verkar ju vara en bra sadel för ett ok pris. Ni som har en sån sadel, hurdan rygg har er häst?? Ser ut som om de skulle kunna passa rakryggade hästar...

hej, har en knights king edward. Den är jättebra!! Man får en bra sitts i den och den är jätteskön!! Verkar vara av bra kvalite. Ligger bra på hästen med :). Hästen är ganska bred men har annars en ganska "normal" rygg :banana:

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
423
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
404
Senast: Freazer
·
Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
502
Senast: warg
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 229
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna