Knights Sir Walter hoppsadel - Någon med erfarenhet?

IterBis

Trådstartare
Är på jakt efter ny hoppsadel till mina fullblodsgrabbar. Har hittat en sadel som passar mig pris-, färg- och förhoppningsvis storleksmässigt. Detta är en Knights Sir Walter 17", normal mot vid bom.Är det någon som känner till, eller har efarenheter av denna sadel? Knights är, vad jag förstår, Källquist märke?

Turligt nog kan man ta hem denna sadel på öppet köp i tre vecor, om jag inte minns fel. Men vill gärna höra om någon vet något om denna sadel, som sagt. Tacksam för svar!

Sv: Knights Sir Walter hoppsadel - Någon med erfarenhet?

jag har haft den hoppsadeln samt deras dressyrsadel "olympic jessica", vet att jag var väldigt nöjd med båda de sadlarna då jag hade dem.
hästen växte dock ur dem och de byttes ut, detta är några år sen och jag vet inte hur jag skulle uppfatta dem idag.
men kan du ta hem sadeln i någon vecka eller så och testa så är det ju det allra bästa!:)
Lycka till!

Tack för svaret! Nu blev jag ännu mer sugen på den :)

Någon mer som känner till den? :D

Jag har en sån som hänger här och samlar damm, har inte testat den ännu dock.

MVH/
Stefan

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som har koll på de nya sadlarna från Knights "Sir Walter" med koppjärn som tex. Hööks säljer? Är de lika i läder, säte och...
Svar
0
· Visningar
1 290
Senast: Aladdin
·
Utrustning Har en treåring under inridning och har som säkert många andra det delikata problemet att jag hittar inget vettigt att lägga på hans...
Svar
9
· Visningar
1 783
Senast: oki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fri tillgång på torrfoder?
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 31