Knights Sir Walter?

Andorra

Trådstartare
Har provat en sir walter men den var för vid. Är lite sugen på den modellen eftersom de tror att den kommer att ligga bra på pållen. Är det en bra sadel? Finns den med klossar bak så att man kan mer stöd för skänkeln?

Sv: Knights Sir Walter?

En i stallet har en sån sadel o hon är supernöjd med den. Den är riktigt snygg oxå. Varkar vara bra läderkvalite för den hon har är inte sliten alls efter lädrena.

Jag var inne på att köpa en sån sadel oxå för ett tag sedan o den jag hittade hade stöd för vaderna oxå.

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Letar ny sadel till min ena pålle som har tappat muskler efter fölning mm. Utprovaren sa för flera år sen att hon har en rak rygg...
Svar
0
· Visningar
321
Utrustning Är det någon som vet innebredden på de olika modellerna för Boj och Thule? Jag är lite osäker på vad allt heter och vad de finns i för...
Svar
2
· Visningar
394
Senast: Emiro
·
R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 252
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka