Knightssadel!

Midnight

Trådstartare
Jag undrar vad ni har för erfarenhet av knightssadlarna? Jag har provat ut en knights lady Rowina som passar bra men undrar om jag ändå ska se mig omkring efter fler alternativ. Är de bra kvalité? Är de svårsålda iom att märket inte är speciellt välkänt?

Mvh Midnight

Sv: Knightssadel!

Jag hade syntetmodellen (samma sadel), den tyckte jag väldigt mkt om. Har även klämmt lite på läderet på Lady Rowinan men tyckte alls om det, hårt och stelt.

Min sadel var inte alls svårsåld.

Är de bra kvalité?
Jag har en hoppsadel från Knights, lädret är helt ok och stoppningen också. Det enda jag har att klaga på är att färgen på lädret blivit lite nött efter stigläderna, men med tanke på hur mycket använd sadeln är så har den hållit sig i väldigt fint skick! Så jag tycker att kvalitén verkar vara helt okej för sin prisklass, men då har jag ju bara erfarenhet av en enda sadel av det här märket.

okej skönt att höra:) Fick nyss erbjudande om att köpa en splitterny Jessica från knights för 3.000 spänn(!!), ordinarie 8.800 bara för att den ska utgå ur sortimentet. Jävla tur jag har.

:bump::banana::bump::banana::love:

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 292
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 664
Senast: Otherside
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
1 069
Senast: Sirap
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 634
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka