Bukefalos 28 år!

Knöl på marsvin

B

Barynia

Jaha, då har man precis lyckats klara den lilla moderlösa bebisen med handmatning i tre veckor, och den lever och mår väl och har blivit världens tamaste......och så upptäcker jag idag, till min stora fasa, att den har en knöl stor som ett pepparkorn, på ut/ovansidan av ena framtassen. Har inte sett den innan, så den måste ha kommit snabbt. Fick lite lust att försöka trycka den, för det kan väl knappast vara en tumör, som kommer på bara några dar ?!
Har någon några tips/idéer vad det kan vara/vad man ska göra ?
Jag ska ha veterinär till min häst på torsdag, så jag får väl ta med henne till stallet och visa det.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok (Ni som kommer ihåg något av mina tidigare dagboksinlägg i år bör varnas om att jag kommer skriva ett typ precis likadant gnällinlägg...
Svar
4
· Visningar
2 005
Katthälsa I stallet där jag har mina hästar finns det fem katter. Katterna fanns där när nuvarande ägare flyttade in (drygt 1 år sedan) och är...
2
Svar
34
· Visningar
5 269
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Ja, ruriken beskriver ganska bra hur jag känner just nu. I lördags kom vi hem efter att ha varit på semester i sammanlagt en vecka...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 906
Senast: Stinaelin
·
L
Övr. Djur Hej, har ett marsvin, som är snart 3 år, för nån månad sen, fick den en svart knöl, i örat, som e ungefär lika stor som en ärta, men...
Svar
6
· Visningar
1 269
Senast: Dravena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp