Knöllar under sadeln?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Myrlilja
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 766
M

Myrlilja

Min klippa ponny har fått konstiga knöllar, inga skorper eller nåt sån utan det känns som en knöl eller något under huden. Det första tanken var: Det är sadeln som inte passar! Men nu har hon fått sto i 3 veckro (har mycket med skolan just nu) och hon skulle ha sin vila. Men det har inget gått bort och dessutom är det inte bara under sadeln utan oxå några på bogen och på magen? Vet du vad det här är eller har du råkat ut för nåt liknande? eller det någon brist i fodret? Hjälp!

Sv: Knöllar under sadeln?

kan det inte vara protein knölar?

Liknande trådar

Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
1 076
Senast: Fiorano
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 773
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är så konstigt. Ibland kan jag känna det som att jag hamnar i ett ”förvildat” läge där jag plötsligt blir som skygg för allt och...
Svar
1
· Visningar
689
Senast: Tualma
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
5 154
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka