knoppa manen

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare seavalley
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 326
S

seavalley

'flyingeknoppar' hur gör man?! läst alla trådar jag hittar & provat hur mycket som helst men jag fattar inte! hjälp mig snälla :p ingen som kan lägga upp nån bild/film på just själva 'rullningsmomentet'?

tacksam för all hjälp jag kan få :D

Sv: knoppa manen

Glöm inte visa hur det blev!!!!
De flesta gör felet att de klämmer knoppen med gummibandet. Eftersom gummibandet sitter längst in i knoppen är det bara att sätta det under knoppen!

Det var väl bra! :)
Du kan fläta ännu hårdare från början så blir de mer fasta och böjer sig inte på sidan... Men då ska du verkligen vara petnoga!
Jättefina och helt rätt... Nu sitter tekniken, nu ska du bara finslipa lite!!!

tihih tack :o:D

får prova varje dag tills de är dags, ska på nån jädra stilhoppning :rofl:

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
564
Senast: Ramona
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har aldrig startat nån dagbokstråd här innan. Men det här är för tungt att bära ensam, och jag vill inte lägga hela tyngden på min... 2
Svar
31
· Visningar
2 269
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
658
Senast: cowgirl81
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
606
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka