Knoppar till byrå

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare misan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 2 533

misan

Trådstartare
Tips på vart man köper knoppar till byrån i barnrummet? Helst inte för 60 kr/ st, för då kommer knopparna att ha kostat mer än själv byrån ;)

Sv: Knoppar till byrå

Blaelefant.se har knoppar till barnrum. Ligger på 30-40kr/st har jag för mig men kan minnas fel! :)

Några som är lite roligare än bara vanliga släta, inget speciellt jag letar. Har kollat tradera och sånt, men hittar bara typ 2 av varje. Fast nu när jag tänker efter kanske man skulle köpa olika... hmm, tål att funderas på, bara det inte blir alltför rörigt istället. Ikea är lite för långt bort, vill ha nuuu såklart ;)

Vanliga plastdjur som ska vara till barnens bondgård blir jättefina knoppar.
Borra ett litet hål genom magen och skruva fast i lådan. En liten distans mellan djuret och lådan gör det lättare att få tag om knoppen. Jag använde en vinkork, en sån där nyare av plast, som jag sågat i skivor, men om du hittar pärlor med lagom stort hål är det nog också fint.

Vilken rolig idé!! Gäller att inte borra i barnens favoriter bara haha ;)

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Tänkte inhandla en ny plattång. Eller hair straightener verkar de heta numera. Den ska i första hand vara till för att locka mitt långa...
Svar
12
· Visningar
680
Senast: MissFideli
·
Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas... 2
Svar
23
· Visningar
1 283
Senast: NilHe
·
Hemmet Ja. Jag behöver köpa en ny bäddmadrass och jag tror nog att jag bara har köpt en bäddmadrass i hela mitt liv. Jag står och velar mellan...
Svar
7
· Visningar
532
Senast: mysboll
·
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 755
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Husky från USA, tips och råd m.m
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025