Kobe knivar från duka.

FadeAway

Trådstartare
Jag har sex-sju knivar från denna serie och vill ha fler. Nu har ju duka gått under. Finns det nån annan som säljer dessa eller på nått sätt har dessa kvar?

Sv: Kobe knivar från duka.

Duka heter numera Cervera men det verkar inte som Kobe finns där. Googla och leta efter återförsäljare? Eller fråga Cervera.

Sv: Kobe knivar från duka.

Nja knivarna gjordes genom ett sammarbete mellan kobe och duka så att det ska finnas på cervera är nog bara om de har blivit kvar nånstanns. :crazy:

Liknande trådar

Kropp & Själ Svårt att både sätta rubrik och välja prefix på detta. Häromdagen var jag med om en lite dramatisk händelse på jobbet och i efterhand... 2
Svar
30
· Visningar
1 991
Senast: ameo
·
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 757
Senast: SaraXX
·
Mat Jag ska åka ner ett par veckor till huset för en sista handpåläggning och försöka hindra mig från att ylandes springa runt på tomten...
Svar
7
· Visningar
388
Relationer Hej! Vill väll mest skriva av mig. Jag och mitt nu ex hade varit tillsammans i 4 år och bott ihop i 3 år. Jag hade ett samtal med...
Svar
6
· Visningar
956
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Guldfasanerna
  • Vilken hundras?