Köpa ny hjälm, tips?

R

Roccopower

Köpte en gpa limited edition i somras, då var den trång men nu har den blivit alldelles förstor, har testat att lägga i ilägg men inget verkar hjälpa.. så just nu rider jag med min JW men har planer på att införskaffa en ny..

funderar på att specialbeställa en charles owen wellington profesional (den malin b har) men är osäker eftersom den ser lite klumpig ut på vissa.. ganska kul dock att man kan få den i princip vilka färger man vill :)

Någon som har nå kul tips? eller någon som vet om det är en ny hjälm påväg in i marknaden så jag kanske ska lugna mig?
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Köpa ny hjälm, tips?

Om du gillade GPA n kan du ju köpa den nya euro limited edition eller vad den heter den med småstjärnor. :D
 
Sv: Köpa ny hjälm, tips?

Joo den är cool :) men känns så lik den jag redan har, och känns som den kanske också kommer att bli förstor och inte sitta bra, för det är säkert samma passform på dem..
 

Liknande trådar

C
Utrustning Har ägnat hela kvällen att surfa runt på internetshopar... Nu behöver jag råd! Det är alltså dags för mig att inhandla en ny ridhjälm då...
Svar
3
· Visningar
1 071
Senast: Ponylove
·
L
Hoppning Ska köpa en ny hjälm så nu hoppas jag att ni kan hjälpa mig lite. Valet står mellan en JW och en GPA speed Air limited edition Har...
Svar
10
· Visningar
1 320
Senast: Jordgubbsskit
·
F
Utrustning funderar på att köpa mig en ny hjälm, har förtillfället en GPA titan. men funderar på Speed Air eller Highlite. har också kollat in...
Svar
11
· Visningar
1 018
Senast: Fhanny
·
Utrustning Ja, man hinner ju märka en del saker när man sitter i sisodär åtta timmar och tittar på hoppning. Tretorn "Malin Baryard" stövlarna...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 298
Senast: pollan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp